Z důvodu nevracení reklamovaných vadných dílů v požadované době, jsme přistoupili k úpravě procesu zasílání dílů a vyřizování reklamací.

 

Postup řešení záručních oprav je následující:

1)      Po specifikaci a určení závady objednáte požadovaný díl u kolegy Michala Pátka na tel: 733 622 216

2)      Při objednávce uvedete výrobní číslo kotle

3)      Objednaný díl Vám obratem zašleme

4)      Na objednaný díl Vám bude vystavena faktura se splatností 14 dnů

5)      Po provedení opravy nám zašlete vadný díl spolu s vyplněným Reklamačním listem a s Vaší fakturou za opravu dle aktuálního Ceníku záručních oprav kondenzační techniky do 50 kW.

6)      Jakmile obdržíme vadný náhradní díl, provedeme posouzení reklamace a v případě oprávněné reklamace pak storno námi vystavené faktury

7)      Zašleme Vám vyjádření o vyřízení reklamace

 

V rámci rychlého provedení opravy zařízení zasíláme náhradní díl obratem – v případě objednávky do 13h zasíláme náhradní díl ještě tentýž den. Pokud díl nemáme skladem, pak obvyklá dodací lhůta je 10 dnů.

Může se však stát, že reklamace nebude oprávněná a na tuto skutečnost je nutno zákazníka upozornit.

Jedná se zejména o reklamace tepelných výměníků a oběhových čerpadel.

 

Pokud budete řešit reklamaci zařízení s výkonem nad 50 kW, pak mě, prosím, vždy kontaktujte a domluvíme se na postupu a fakturaci.

 

Pro vyřizování reklamací jsme zřídili novou emailovou schránku: reklamace@wolfcr.cz

 

Ceníky:

Ceník záručních oprav kondenzační techniky WOLF do 50 kW (PDF)

 

Reklamační list:

Reklamační list - vzor (xls)